Akkor ez most egy jó óra, vagy nem? vagyis, mit jelent a "jó" az órásnak

2012.06.19. 15:19


Egyre több megkeresés érkezik hozzánk azzal a kéréssel, mondjunk véleményt most vásárolt, kapott, szerzett órájáról. Vérbeli szakemberként szívesen írnánk regényeket az egyes márkákról, szerzett tapasztalatainkról, az Őseinktől tanultakról, a márkák fejlődéséről vagy bukásáról, mi mégis inkább az igazság megosztása mellett döntünk…


Gyári alkatrészekEgy órát, ill. óramárkát dicsérni, vagy lehúzni ugyanis felelősséggel jár! Amint véleményt nyilatkozunk bármiről, onnantól kezdve csakis mi leszünk azok, akik eszébe jutunk a tulajnak, amikor órájával dicsekszik, vagy éppen csalódik benne: „Mert a Bálint Órás is azt mondta, hogy ez egy szuper szerkezet, pontos, és egy életre szól!” Hozzánk fog fordulni, amikor az óra késik, megáll, beázik, vagy éppen a gyári szíjat kellene pótolni. És értetlenül fog állni előttünk, amikor felvilágosítjuk, hogy ezt a márkát mi nem forgalmazzuk, nincs kapcsolatunk a szervizzel, ill. a gyárral, nem tudunk hozzá alkatrészt szerezni, próbálja meg a forgalmazónál, vagy a márkaszervizben… és persze ilyenkor mi vagyunk a rosszak, mert ha egyszer pozitívan nyilatkoztunk, akkor naná, hogy kötelességünk a problémát is könnyedén megoldani.


Közel két évtizedes történetünkben folyamatosan arra törekszünk, hogy vásárlóinknak ne engedjük el a kezét, és soha ne hagyjuk cserben. Ez nem kis munkával jár, hiszen miután több mint egy éves győzködés után belementünk a divatmárkák forgalmazásába is, nem egy alkalommal kellett „zsaroló” üzemmódba kapcsolnunk a márkaképviseletekkel szemben: „Ha nem küldtök ehhez a modellhez eredeti szíjat, kiszállunk a forgalmazásból!” És lám, lettek szíjak, és minden egyéb, amire csak szükség lehet egy-egy általunk értékesített óra megmentéséhez. A nálunk vásárolt órák 99%-át korrekten ellátjuk a garancia lejárta után is, és számos, máshol már „halálra ítélt” órát is megmentünk ezen márkák közül!


Kiválasztottuk azokat a termékeket, amiket nyugodt szívvel értékesítünk, és szinte „fiókból” tudjuk elvégezni karbantartásukat. A minőség/ár arány mellett fontos szűrő a polcainkra beengedett termékeknél a háttértámogatásGyári szíjak rugalmassága, a szerelhetőség és szervizelhetőség, a márkaképviseletek hozzáállása cégünk alkatrésszel való ellátásához. Számunkra ezek a jó márkák, ezek a megbízható órák, és csakis róluk tudunk olyan véleményt mondani, ami a tulajdonosának is hízelgő. Ezért nem forgalmazzuk (és most nem a kiváló luxusórákról beszélünk!) pl.: az X és Y óramárkát, vagy nem kereskedünk használt órákkal. Ezek a tényezők nem kizárólag egy-egy gyártó érdemei vagy hiányosságai, rengeteg múlik a magyarországi képviseleteken is. Hiába egy szuper luxusmárka, ha csak Dubai-ban kapunk egyből eredeti szíjat hozzá, itthon pedig minimum két hónapot kell rá várni.


A vásárlás utáni felelősségvállalás mellett nagyon fontos tényező az értékesítés felelőssége is. Ugyanis a kapott, vásárolt stb. órát nem mi adtuk el Önnek. Azaz mi nem tudhatjuk, hogy valóban ez volt-e a megfelelő választás. Üzletünkbe hoztak már be mechanikus órát elemcserére, fényenergiával működő Eco-Drive-ot, hogy megállt, pedig nem is használta, a fiókban van 3 éve…stb. A nem szakszerű értékesítés, a „csak eladás” rengeteg csalódást és félreértést, majd problémát okoz. A „kereskedelem” egyszer foglalkozik Önnel és az órával, mi viszont arra törekszünk, hogy örömöt és elégedettséget lássunk akkor is, amikor két év múlva megjelenik az első elemcserén, 5 év múlva az első generáljavításon, vagy bármikor, ha baleset érte az órát. Mert tudja, hogy jó helyen vásárolt, jó terméket, és nem feltétlen azért találkozunk ismét, hogy egy másik órát vásároljon, hanem azért, hogy újabb 2, 5 stb. gondtalan éveket töltsön kedvenc ékszerével, AZ ÓRÁJÁVAL!

 

K.


Vissza a tetejére
Bezár