Az idő végtelen, a kapcsolat örök...

2011.06.23. 21:07

A kapcsolat folytonossága a kezdetektől beépült cégünk filozófiájába. Ha egyszer végre meg tudjuk fogalmazni küldetésnyilatkozatunkat (ami eddig még nem sikerült azon oknál fogva, hogy még mindig túl hosszú a megfogalmazás), akkor valószínű, hogy a lényegét ez a rövidke mondat fogja takarni…


Az anyagi tőke nélküli indulás ’97-ben nem volt túl kecsegtető huszonévesen, mégis szó nélkül a fiók mélyére tettem a jeles tájépítész-mérnöki diplomámat, hogy kitanulhassam ezt a szakmát, és a választott párommal építsük tovább, amit az Ősei elkezdtek. Az „órás iskolában” ez fogadott: „Az Órás a legszebb szakma” – oké, legyen így…


Az eltelt több mint egy évtizedben rengeteget változott az órásság: megszűnt az oktatás, más jelentősége lett az időmérő szerkezeteknek, átalakult a piac és szakmai feladatok is megváltoztak. Egy dolog viszont nem változott: a szolgáltatás magasiskoláját képviseljük! (ahogy a „Fater” tanította). Biztosak vagyunk benne – és ezért sokan nagyképűnek tartanak minket -, hogy az értékesített órákhoz a legkorrektebb szolgáltatást nyújtjuk. Aki nem ért egyet, azt kérem, reklamáljon!
2010. júniusában jött el az idő, amikor végre magunknak tudhatjuk Magyarország legmodernebb márka független szervizét (A műhely), ahol beteljesült a vágyunk: a létező legprofibb és leggyorsabb megoldásokat nyújthatjuk ügyfeleinknek, elsősorban vásárlóinknak. Büszkeségünket nagyban emeli, hogy mindezt önerőből, áldozatokat nem kímélve, az eltelt bő egy évtized gyümölcséből (ezért nagyon hálásak vagyunk hűséges ügyfeleinknek) építettük!
Tehát mára adott a hely, az eszközök, a szaktudás, a lojális kollégák. A képviselt márkák elismerése és támogatása az alkatrészellátás és szóbeli szervizengedély által. Az internet hatalma, hogy szolgálatainkról bárki a világon értesülhessen, és a korrekt futárcégek részt vétele, hogy legyőzzük a távolság teremtette akadályokat is… és nem utolsó sorban a kuncsaftok (ahogy a „Fater” mondta valaha) bizalma, akik ránk bízzák féltett kincsüket.


A „kapcsolat örök” jelentése tehát, hogy nem engedjük el vásárlóink kezét, hozzánk a garancia lejárta után is bizalommal fordulhatnak. Nem volt még olyan reklamáció, amit nem tudtunk korrekten megoldani! Célunk, hogy az esetleges problémák ne Önöknek okozzanak „fejfájást”, hanem nekünk megoldandó feladatot. Önöknek a kényelmet és biztonságot kínáljuk (ha kell, futárt küldünk a hibás termékért!), és az eredmény nem marad el: 2010. évben a magyarországi Tissot, Esprit és Certina (a többi márka nem avatott bele a forgalmazási statisztikákba) értékesítésében dobogós helyezést értünk el.

 

…és nem azért, mert jó helyen van a boltunk (ami egyébként nem túl nagy - még külföldről is zarándokolnak ide, hogy ...jé! Ekkora is van? :) ), nem azért, mert miénk az orak.hu (amit az ezredforduló óta üzemeltetünk)

…az egyetlen indok: mindenkori célunk olyan szolgáltatást nyújtani, amit mi is elvárunk, amikor mi vagyunk a pult másik oldalán!
 

Köszönettel:
Bálint Órások
 

 
     
 
     
 

 

Az orak.hu 2001-ben így mutatott 

 

Az orak.hu 2009-es változatáig voltak más verziók is. Mára a túlzott dizájn helyére inkább tartalom került.

 

Egy példa 2004-ből:

 

 
     
 

 

K.


Vissza a tetejére
Bezár