Na, már megint zárva voltunk...

2010.04.07. 17:58

Az órás szakma egyértelműen megfoghatatlan a kívülállók számára. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy az óra tulajdonosa csak a bizalomra (pedig a "bizalom nyakán kígyó tekereg"-Kiss Tibor-) tud építeni, amikor a kedvenc óráját elküldi vagy elhozza javításra, szervizre. Az ügyfél maximum az optikai eredmény, és az óra pillanatnyi állapota alapján fizeti ki a szerviz költségét, mert a folyamat - amelynek eredménye a kiadott, megjavított óra - számára nem követhető. 

Bár igyekszünk honlapunkon ezekbe a munkafolyamatokba mélyebben beavatni Önöket, a berögzött "elemcsere azonnal", vagy az "óra gyorsszerviz" feliratú üzletek elterjedése mellett sosem lesz elég az, hogy írjunk róla.

Mivel csak olyan munkát adunk ki a kezünkből, amelyre minimum egy év garanciát tudunk vállalni, és csakis ilyeneket vállalunk el, egy nagyon magas követelményszint az, aminek meg kell, hogy feleljen a szolgáltatásunk. Aki ismeri a javításainkat, tudja. Amikor még 5 év múlva is az órájáról (az arcmemóriám elég rossz) megismerem a tulajdonost, az csak egy dolognak lehet a jele: olyan órája van, amit szervizeltem. Egy korrekt mechanikus órával 3-6 órát foglalkozunk átlagosan. Amikor egy-egy napra bezárunk, akkor a legtöbb esetben komoly és nyugodt munka van a háttérben. Bár a kereskedelem is egyfajta szolgáltatás (ugye a legtöbbször ezt tapasztalja?), ez a folyamat az igazi szolgáltatás. Ami biztos: precízen és pontosan kell dolgoznunk ahhoz, hogy a BÁLINT nevet írhassuk ki továbbra is az üzleteinkre, mert Őseink magasra tették a mércét. Mi pedig emelgetjük feljebb és feljebb...

Egy ETA automata szerkezet részlete

 

P.


Vissza a tetejére
Bezár